Tervetuloa Mintun tallille!!

Kiva kun tulit käymään! Tallilla voit hoitaa hevosta,kissaa,koiraa,hamsua tai kania. Hoitamalla voi tienata kolikoita joilla pystyy ostamaan tavaroita!! Tämä kaikki teksti on tullut päästäni ja te kaikki ihmettelijät!,Tämä teksti vain pursuaa päästäni! Jos matkit minua jossai niin lättyyn tulee!!!! Sori tuo äskönen mutta se on ihan totta!!! En tykkää jos minua matkitaan! Ajatelkaapa itse! Miltä tuntuu jos sinulla on oma sivu ja sitten toiset tulee ja matkii eläintesi nimiä!! Olisiko se kivaa?? Mutta siitä puheen ollen Kuitenkin...

TERVETULOA MINTUN TALLILLE!!